beste dagen i mitt liv så langt <3

Forskjellige strikke ting:)

Jeg tar gjerne imot bestillinger, send meg mail om du har sett noe her på bloggen som falt i smak!

tirsdag 8. mai 2012

Kakebaking :)

Velkommen ! 

Då har det nettopp vore helg og eg har hatt ei kjempe flott helg med min kjære mann kor me bare har kost oss tilbringt masse tid sammen <3 Så har eg bakt ei kaka til en komf men den kommer det bilde av litt seinare :)
Så igår hadde eg såå lyst på sjokoladekaka men fant ingen gode oppskrifter på kaka som eg kunne ete med en gong men fant en oppskrift på ei kaka eg ville lage men den ble kje ferdig før idag:)
Seinare idag/kveld kommer foreldrene mine på middag så får me ha kaka som kos senere på kvelden:)
Har ikkje vore så mye strikking på meg i det sista men skal nå begynne på ei bukse for ei så kome det snart mer bilde av ting eg strikke og:) Her er bilde av kaka:

Håper den smake godt
Håper alle har hatt en super flott helg:) Takk for du tok turen innom <3 klem
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar