beste dagen i mitt liv så langt <3

Forskjellige strikke ting:)

Jeg tar gjerne imot bestillinger, send meg mail om du har sett noe her på bloggen som falt i smak!

søndag 11. mars 2012

HELG !!

Velkommen!
Så var jammen meg denne helgen også over.. Jeg og min bedre halvdel har i helgen hvert hjemme hos foreldrene mine i Erfjord hvor jeg er fra:) kjempe fin plass, jaffal om sommeren:) 
Pappa fylde 51 år på fredag så da hadde vi reker og bare koste oss med det:) Lørdag kom et vennepar av foreldrene mine og vi hadde reinsdyrsteik, det var kjempe godt:) Så hadde mamma laget kake som jeg hadde skrevet "gratulera med dagen verdens beste pappa 51 år" så han ble kjempe gla for:) Er så takknemlig for å ha så gode og snille foreldre:) 

Så har jeg jo så klart strikket en del på vesten som jeg holder på med og det går virkelig fremover:) Satser på at jeg blir ferdig med den i løpet av uka:) Håper dere alle har hatt en super helg som meg med mye god mat og drikke:) Her kommer et bilde av vesten som jeg holder på med:) Takk for du tok deg en tur innom bloggen min, bare legge igjen en liten kommentar om du vil det, bare koselig <3


har begynt bak også oppover armene med felling:)

1 kommentar:

  1. Hei.Så koslig blogg du har og takk for besøket i bloggen min.Velkommen igjen

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett