beste dagen i mitt liv så langt <3

Forskjellige strikke ting:)

Jeg tar gjerne imot bestillinger, send meg mail om du har sett noe her på bloggen som falt i smak!

søndag 1. april 2012

mine siste prosjekt:)

Velkommen! 

Då har eg altså strikket en del siden sist eg la ut noe her. Vesten er nå ferdig så har eg også strikket noen små baby tøfler og en hjelmlue :) Er så deilig å var ferdig med det en skal i rute :) Her kommer noen bilder av det jeg har strikket i det siste :)

Ferdig resultat av vesten :)

To par babytøfler og en hjelmlue :) 
Så har eg jo så klart begynt på et nytt prosjekt, kan jo ikkje var uten noe å strikke så nå strikker eg på en kjole for ei som skal ha ei jente i slutten på mai :) spennende å se hvordan den blir til slutt :) Her er et lite bilde av hvor langt jeg er kommet. Ikke kommet så langt ennå men det kommer seg:)
Kjolen nedenfra


Det var ikkje så mye mer eg ville dele nå men håper alle har en flott påske så langt <3
Velkommen til bloggen når som helst, legg gjerne igjen en kommentar :)  klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar