beste dagen i mitt liv så langt <3

Forskjellige strikke ting:)

Jeg tar gjerne imot bestillinger, send meg mail om du har sett noe her på bloggen som falt i smak!

søndag 1. april 2012

VÅR!

Velkommen! 

Igår var det sååå fint vær her i Sandnes så eg tok med meg mannen og kjørte for å kjøpe noen flotte påskeliljer og stemors blomster :) Når me då kom hjem så måtte eg jo plante de fint i blomsterpotta utenfor døra.. Så slik blei det.....
Slik ble det til slutt :)

Store potta

Denne fekk eg av mormor for 1-2 veker si :)

Blomstene på veggen, ble litt mye lilla men men :P

Så måtte eg jo bare ha noen flotte påskeliljer inne og nå når påsken nerme seg ;) 
Så nerme påsken seg og då håper eg på fint påskevær:) Då går ferden hjem til mine foreldre til Erfjord :) Alltid like godt å komme hjem til Erfjord :) Ønsker alle en flott påske :D  Klem

2 kommentarer: